חלומות לבנים

שמלת הכלה שלי היא סיפור עצוב ...
נפגשתי עם מעצבת צעירה שהבטיחה הבטחות בחיוך בלונדיני גדול ולא קיימה אפילו אחת מהן.
יומיים לפני החתונה- והשמלות שלי (אחת לצילומים ושנייה לריקודים) לא מוכנות.
החלפה של תופרת ברגע האחרון, הצליחה להציל אחת מהן, אך את השנייה לא ניתן היה לסיים בזמן ולכן השכירה לי המעצבת שמלה מוכנה מ"פנינה טורנה".
ליום חתונתי הגעתי עם שמלת סטרפלס חלקה בצבע שנהב שנתפרה ברשלנות ולא החמיאה לי בשום צורה שהיא ואילו השמלה השנייה (של פנינה) אמנם היתה איכותית מאוד אך ממש לא קלעה לטעמי האישי.
למזלי, ההתרגשות מהיום הגדול מנעה ממני את האכזבה הצפויה. זו הגיעה ימים לאחר מכן וגברה כאשר הגיעו התמונות...
הפוסט הזה נכתב כי הוא עושה לי טוב בלב, מעין תיקון.
אני מדמיינת את עצמי בכל אחת ואחת מן השמלות שכאן ומפצה על מה שהפסדתי. חלומות לבנים...




כל פרט הוא יחיד ומיוחד, עוצב ונתפר בקפידה עד ליצירת מראה שאין שני לו








שרשראות של אבנים טובות, בד עבה משולב בלייקרה
מחטב ומהדק, לא בטוח שנוח... אבל כל כך יפה... 








פשטות - סטרפלס, קווי פרינסס, סאטן עבה ואיכותי בשילוב סיומת עבה של תחרה צרפתית






Monique Lhuililer
בד משי פראי- מט, עבה ואיכותי בגזרה נקייה ומושלמת








צורפות. אלפי פנינים שזורות יחד על עשרות שכבות שיפון דקיקות
יוצרות מראה ברבורי, עדין ומלכותי






Monique Lhuililer
מפתח חזה ייחודי, מוקפד, עשיר ויוקרתי - תחליף ראוי לתכשיט
לצד שכבות בד דקיקות ונשפכות יוצרים יחד דיאלוג נפלא בין "פנסי" לקלילות